2018-08-20
Okazyjne ceny w Fjord Line
Rejsy od 29 EUR pomiędzy Danią a Norwegią ...
więcej >>>

2018-07-11
13.07-20.08.2018: OGRANICZENIA W DZIAŁANOŚCI SKLEPU
Zapraszamy ponownie po 20 sierpnia 2018 ...
więcej >>>

2018-07-10
Magazyn Skandynawski „Zew Północy” nr 31
Wyspy Wschodniej Danii, świat Astrid Lindgren, fiord Hardanger ...
więcej >>>

2018-07-07
Susza na Północy
Kary za palenie ognisk ...
więcej >>>

2018-07-05
Rejsy po Hjørundsfjorden
Nowa atrakcja Fiordów Norwegii ...
więcej >>>

2018-07-02
Lofotodden nasjonalpark
Nowy park narodowy w Norwegii ...
więcej >>>

2018-06-22
Szwecja: Midsommar, Norwegia: największe ognisko świata
Skandynawska noc świętojańska ...
więcej >>>

2018-06-20
Kopenhaga: 19. miejsce Geranium
Ranking 50 najlepszych restauracji świata ...
więcej >>>

2018-06-15
Bornholm: czas Folkemødet
Największy festiwal polityczny w Danii ...
więcej >>>

2018-06-09
Vejle: nowa atrakcja architektoniczna
Fjordenhus – dzieło Olafura Eliassona ...
więcej >>>

2018-06-06
6 czerwca – święto narodowe Szwecji
Pamiątka koronacji Gustawa I Wazy ...
więcej >>>

2018-06-05
Duńczycy dziś świętują
Grundlovsdag, czyli Dzień Konstytucji ...
więcej >>>

2018-06-04
Nasjonal turistveg Andøya z nową infrastrukturą
Bukkekjerka – nowy punkt odpoczynku ...
więcej >>>

2018-05-28
"Future of The Fjords" - nowość nad fiordami
Nærøyfjorden, 400 pasażerów, zero emisji ...
więcej >>>

2018-05-24
25 maja: dzień otwarty Stena Line
„Stena Spirit” czeka w Gdyni ...
więcej >>>

2018-05-17
Norwegia: 17 maja - Dzień Konstytucji
204. rocznica uchwalenia ...
więcej >>>

2018-05-12
Växjö: zgoda na modlitwy z minaretu
Społeczność katolicka z zakazem używania dzwonu ...
więcej >>>

2018-05-10
Dni Skandynawskie w Szczecinie
Śladami Marszałka Mannerheima ...
więcej >>>

archiwum wiadomości  

Realizacja zamówienia

Aby zamówić wybrane produkty, należy wypełnić formularz on-line, wybrać opcję dostawy i płatności. Do kwoty zamówienia należy doliczyć koszt wysyłki. Termin realizacji w przypadku wysyłki za pobraniem wynosi do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia plus czas dostawy. W przypadku płatności przelewem – do 5 dni roboczych od daty wpływu należności na nasze konto plus czas dostawy.

Proponujemy dwie formy płatności i wysyłki zamówionych produktów za pośrednictwem Poczty Polskiej:

  1. Wysyłka za pobraniem. Po otrzymaniu zamówienia produkty zostaną wysłane jako przesyłka pobraniowa priorytetowa - odbiór i zapłata nastąpią u listonosza lub w urzędzie pocztowym. Koszt doręczenia za pobraniem, niezależnie od ilości sztuk, wynosi 18 zł. Kwotę tę należy doliczyć do łącznej wartości zamówionych produktów.

  2. Przelew bankowy – przedpłata. Składając dyspozycję przelewu prosimy o podanie imienia, nazwiska i dokładnego adresu zamawiającego oraz rodzaju produktu. Do kwoty zamówienia należy doliczyć 6 zł (jedna stawka niezależnie od liczby zamówionych sztuk). Po wpłynięciu należnej kwoty (tj. sumy wartości produktów + 6 zł) na nasze konto, produkty zostaną wysłane jako list polecony ekonomiczny lub jako paczka zwykła (w zależności od rozmiarów i wagi).

Konto:
PCIT TRAMP
Iwaszkiewicza 67/8, 70-786 Szczecin
mBank
nr rachunku 35 1140 2017 0000 4502 1307 1981

Regulamin sklepu internetowego

  1. Regulamin dotyczy sklepu internetowego o adresie www.baltic-travel.com, prowadzonego przez firmę PCIT TRAMP M. Jakubowski z siedzibą w Szczecinie, ul. Iwaszkiewicza 67/8, kod pocztowy 70-786, wpisaną do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Szczecina pod numerem UN/007017/96, NIP: 852-104-78-01, konto bankowe: mBank 35 1140 2017 0000 4502 1307 1981, zwanej dalej Sprzedającym.
  2. Przedmiotem świadczenia usług są transakcje kupna-sprzedaży pomiędzy Sprzedającym a korzystającym ze sklepu internetowego www.baltic-travel.com zwanym dalej Klientem w formie umowy zawieranej na odległość. Informacje handlowe zamieszczone na stronie sklepu www.baltic-travel.com nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
  3. Warunkiem zawarcia umowy kupna-sprzedaży jest przesłanie przez Klienta oferty kupna produktów za pomocą formularza na stronie sklepu lub e-maila oraz jej przyjęcie przez Sprzedającego, potwierdzone wysłaniem e-maila na adres Klienta. Możliwe jest także dokonanie zgłoszenia telefonicznego.
  4. Warunkiem technicznym wymaganym do korzystania z usług sklepu jest dostęp przez Klienta do komputera, przeglądarki internetowej oraz dostęp do Internetu.
  5. Ceny produktów w sklepie internetowym podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny te nie zawierają kosztów przesyłki.
  6. Zamówienie odbywa się poprzez wybór produktu w sklepie potwierdzony kliknięciem, określenie w formularzu zamówienia jego ilości, adresu wysyłki, formy dostawy i płatności oraz wysłanie formularza zamówienia poprzez stronę sklepu. Potwierdzenie realizacji zamówienia lub inne informacje z nim związane wysyłane są drogą elektroniczną do 48 godz. od otrzymania zamówienia. Zamówienie można złożyć także poprzez e-mail lub kontakt telefoniczny. W przypadku podania nieprawdziwych lub niekompletnych albo błędnych danych Sprzedający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zamówienia, o ile nie będzie możliwe nawiązanie kontaktu z Klientem i skorygowanie lub uzupełnienie danych.
  7. Całkowity koszt oraz czas realizacji zamówienia i dostawy uzależnione są od wybranej przez Klienta formy dostawy i płatności. Koszty wysyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
    1. Wysyłka za pobraniem. Po otrzymaniu zamówienia produkty zostaną wysłane jako przesyłka pobraniowa priorytetowa - odbiór i zapłata nastąpią u listonosza lub w urzędzie pocztowym. Koszt doręczenia za pobraniem, niezależnie od ilości sztuk, wynosi 18 zł. Kwotę tę należy doliczyć do łącznej wartości zamówionych produktów. Termin realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, do tego należy dodać czas dostawy według standardów Poczty Polskiej.
    2. Przelew bankowy – przedpłata. Składając dyspozycję przelewu prosimy o podanie imienia, nazwiska (lub danych firmy) i dokładnego adresu oraz rodzaju produktów. Do kwoty zamówienia należy doliczyć 6 zł (jedna stawka niezależnie od liczby zamówionych sztuk). Po wpłynięciu należnej kwoty (tj. sumy wartości produktów + 6 zł) na nasze konto, produkty zostaną wysłane jako list polecony lub paczka. Termin realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych od daty wpływu należności na nasze konto, do tego należy dodać czas dostawy według standardów Poczty Polskiej.
  8. Klient może w ciągu 10 dni od dnia otrzymania produktu odstąpić od umowy kupna-sprzedaży i dokonać zwrotu produktu. Zwrot produktu dokonywany jest na koszt Klienta. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest brak śladów używania bądź zniszczenia produktu oraz dostarczenie dokumentu sprzedaży. Sprzedający dokona przelewu łącznej kwoty uwidocznionej w dokumencie sprzedaży tytułem zwrotu produktu w terminie 5 dni od jego otrzymania na wskazane przez Klienta konto.
  9. Kontakt ze sklepem możliwy jest poprzez adres elektroniczny info (znak at) zewpolnocy.pl lub telefonicznie pod numerem 91 432 08 37, w dni powszednie w godz. 9.00-17.00.
  10. Udostępnione podczas składania zamówienia dane osobowe Klientów są chronione i przetwarzane w celu i w zakresie określonym w Ustawie z dnia 29.08.1997 r. „O ochronie danych osobowych” (Dz.U. Nr 133 poz. 883) oraz nie są udostępniane innym podmiotom lub osobom.

  © 2002-2011 by PCIT TRAMP, Szczecin      Opieka techniczna: IKSik.net
Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu umożliwienia składania zamówień oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.