2020-11-23
Viking Line: MS „Viking Grace” na skałach
Wypadek promu w Mariehamn na Alandach ...
więcej >>>

2020-11-22
80 lat lotniska w Rønne
Historia z polskimi ucieczkami w tle ...
więcej >>>

2020-11-16
Norwegian zwalnia 1600 pracowników
Ciężkie chwile norweskich tanich linii lotniczych ...
więcej >>>

2020-11-10
Mårtensgås - wigilia św. Marcina
Gęsi na skańskich stołach ...
więcej >>>

2020-11-07
Gdańsk: 5. edycja Nordic Focus Festival
21-22 listopada – wirtualnie na Północ ...
więcej >>>

2020-11-05
Projekt ArchaeoBalt: webinarium
Temat: archeoturystyka i media społecznościowe ...
więcej >>>

2020-10-30
Nagrody Rady Nordyckiej 2020 rozdane
Wirtualna ceremonia przyznana statuetek Nordlys ...
więcej >>>

2020-10-27
Sztokholm: otwarcie mostu Slussbron
Król Karol Gustaw obecny na inauguracji ...
więcej >>>

2020-10-25
Bornholm: polska sztuka w Kunstmuseum
Wystawa "Podwóje życie Szczecina" ...
więcej >>>

2020-10-24
Dania: nowe obostrzenia
Utrudniony wjazd na teren Danii ...
więcej >>>

2020-10-22
M/F „Broen” jako muzeum w Halsskov
Nowa, związana z morzem atrakcja zachodniej Zelandii ...
więcej >>>

2020-10-16
Dania: Polska na „czarnej liście”
Polscy turyści mają kłopot ...
więcej >>>

2020-10-15
Bornholm: sztorm daje się we znaki
Wstrzymana komunikacja promowa i lotnicza ...
więcej >>>

2020-10-13
Sensacyjne odkrycie polskich nurków
Wrak statku „Karlsruhe” z czasów wojny ...
więcej >>>

2020-10-10
Wyspy Owcze: „Norröna” po nowemu
Modernizacja promu Smyril Line ...
więcej >>>

2020-10-02
Dania: trzęsienie ziemi na Jutlandii
3,4 w skali Richtera w okolicach Thyborøn ...
więcej >>>

2020-09-30
SAS wstrzymuje loty na Wyspy Owcze
Nowe przepisy problemem linii lotniczej ...
więcej >>>

2020-09-26
Finlandia: psy na tropie COVID-19
Kontrole na lotnisku w Helsinkach ...
więcej >>>

archiwum wiadomości  

Realizacja zamówienia

Aby zamówić wybrane produkty, należy wypełnić formularz on-line, wybrać opcję dostawy i płatności. Do kwoty zamówienia należy doliczyć koszt wysyłki. Termin realizacji w przypadku wysyłki za pobraniem wynosi do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia plus czas dostawy. W przypadku płatności przelewem – do 5 dni roboczych od daty wpływu należności na nasze konto plus czas dostawy.

Proponujemy dwie formy płatności i wysyłki zamówionych produktów za pośrednictwem Poczty Polskiej:

  1. Wysyłka za pobraniem. Po otrzymaniu zamówienia produkty zostaną wysłane jako przesyłka pobraniowa priorytetowa - odbiór i zapłata nastąpią u listonosza lub w urzędzie pocztowym. Koszt doręczenia za pobraniem, niezależnie od ilości sztuk, wynosi 18 zł. Kwotę tę należy doliczyć do łącznej wartości zamówionych produktów.

  2. Przelew bankowy – przedpłata. Składając dyspozycję przelewu prosimy o podanie imienia, nazwiska i dokładnego adresu zamawiającego oraz rodzaju produktu. Do kwoty zamówienia należy doliczyć 6 zł (jedna stawka niezależnie od liczby zamówionych sztuk). Po wpłynięciu należnej kwoty (tj. sumy wartości produktów + 6 zł) na nasze konto, produkty zostaną wysłane jako list polecony ekonomiczny lub jako paczka zwykła (w zależności od rozmiarów i wagi).

Konto:
PCIT TRAMP
Iwaszkiewicza 67/8, 70-786 Szczecin
mBank
nr rachunku 35 1140 2017 0000 4502 1307 1981

Regulamin sklepu internetowego

  1. Regulamin dotyczy sklepu internetowego o adresie www.baltic-travel.com, prowadzonego przez firmę PCIT TRAMP M. Jakubowski z siedzibą w Szczecinie, ul. Iwaszkiewicza 67/8, kod pocztowy 70-786, wpisaną do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Szczecina pod numerem UN/007017/96, NIP: 852-104-78-01, konto bankowe: mBank 35 1140 2017 0000 4502 1307 1981, zwanej dalej Sprzedającym.
  2. Przedmiotem świadczenia usług są transakcje kupna-sprzedaży pomiędzy Sprzedającym a korzystającym ze sklepu internetowego www.baltic-travel.com zwanym dalej Klientem w formie umowy zawieranej na odległość. Informacje handlowe zamieszczone na stronie sklepu www.baltic-travel.com nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
  3. Warunkiem zawarcia umowy kupna-sprzedaży jest przesłanie przez Klienta oferty kupna produktów za pomocą formularza na stronie sklepu lub e-maila oraz jej przyjęcie przez Sprzedającego, potwierdzone wysłaniem e-maila na adres Klienta. Możliwe jest także dokonanie zgłoszenia telefonicznego.
  4. Warunkiem technicznym wymaganym do korzystania z usług sklepu jest dostęp przez Klienta do komputera, przeglądarki internetowej oraz dostęp do Internetu.
  5. Ceny produktów w sklepie internetowym podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny te nie zawierają kosztów przesyłki.
  6. Zamówienie odbywa się poprzez wybór produktu w sklepie potwierdzony kliknięciem, określenie w formularzu zamówienia jego ilości, adresu wysyłki, formy dostawy i płatności oraz wysłanie formularza zamówienia poprzez stronę sklepu. Potwierdzenie realizacji zamówienia lub inne informacje z nim związane wysyłane są drogą elektroniczną do 48 godz. od otrzymania zamówienia. Zamówienie można złożyć także poprzez e-mail lub kontakt telefoniczny. W przypadku podania nieprawdziwych lub niekompletnych albo błędnych danych Sprzedający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zamówienia, o ile nie będzie możliwe nawiązanie kontaktu z Klientem i skorygowanie lub uzupełnienie danych.
  7. Całkowity koszt oraz czas realizacji zamówienia i dostawy uzależnione są od wybranej przez Klienta formy dostawy i płatności. Koszty wysyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
    1. Wysyłka za pobraniem. Po otrzymaniu zamówienia produkty zostaną wysłane jako przesyłka pobraniowa priorytetowa - odbiór i zapłata nastąpią u listonosza lub w urzędzie pocztowym. Koszt doręczenia za pobraniem, niezależnie od ilości sztuk, wynosi 18 zł. Kwotę tę należy doliczyć do łącznej wartości zamówionych produktów. Termin realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, do tego należy dodać czas dostawy według standardów Poczty Polskiej.
    2. Przelew bankowy – przedpłata. Składając dyspozycję przelewu prosimy o podanie imienia, nazwiska (lub danych firmy) i dokładnego adresu oraz rodzaju produktów. Do kwoty zamówienia należy doliczyć 6 zł (jedna stawka niezależnie od liczby zamówionych sztuk). Po wpłynięciu należnej kwoty (tj. sumy wartości produktów + 6 zł) na nasze konto, produkty zostaną wysłane jako list polecony lub paczka. Termin realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych od daty wpływu należności na nasze konto, do tego należy dodać czas dostawy według standardów Poczty Polskiej.
  8. Klient może w ciągu 10 dni od dnia otrzymania produktu odstąpić od umowy kupna-sprzedaży i dokonać zwrotu produktu. Zwrot produktu dokonywany jest na koszt Klienta. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest brak śladów używania bądź zniszczenia produktu oraz dostarczenie dokumentu sprzedaży. Sprzedający dokona przelewu łącznej kwoty uwidocznionej w dokumencie sprzedaży tytułem zwrotu produktu w terminie 5 dni od jego otrzymania na wskazane przez Klienta konto.
  9. Kontakt ze sklepem możliwy jest poprzez adres elektroniczny info (znak at) zewpolnocy.pl lub telefonicznie pod numerem 91 432 08 37, w dni powszednie w godz. 9.00-17.00.
  10. Udostępnione podczas składania zamówienia dane osobowe Klientów są chronione i przetwarzane w celu i w zakresie określonym w Ustawie z dnia 29.08.1997 r. „O ochronie danych osobowych” (Dz.U. Nr 133 poz. 883) oraz nie są udostępniane innym podmiotom lub osobom.

  © 2002-2019 by PCIT TRAMP, Szczecin      Opieka techniczna: IKSik.net
Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu umożliwienia składania zamówień oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.