2020-04-04
Tivoli: przełożone otwarcie
Dania – dalsze straty branży turystycznej ...
więcej >>>

2020-04-02
Szwecja: manewry w Skanii i Blekinge
25 tys. żołnierzy ze Szwecji, USA i Finlandii ...
więcej >>>

2020-04-01
Dramat małych biznesów na Północy
Turystyka aktywna w zapaści ...
więcej >>>

2020-03-31
Grenlandia: zakaz sprzedaży alkoholu
Prohibicja związana z przemocą domową ...
więcej >>>

2020-03-29
Sztokholm: Skansen zbankrutuje?
Dramatyczna sytuacja słynnej atrakcji ...
więcej >>>

2020-03-28
Svalbard: bezrobocie sięgnęło 14%
Norwegia w poważnym kryzysie ...
więcej >>>

2020-03-26
Finlandia: Uusimaa Nyland centrum epidemii
Helsinki w izolacji do 19 kwietnia ...
więcej >>>

2020-03-25
Grenlandia: ograniczona łączność z Danią
Turbośmigłowcem do Kopenhagi ...
więcej >>>

2020-03-24
500 koni na krawędzi życia
Dramatyczny apel Fundacji Centaurus ...
więcej >>>

2020-03-23
Dania: do 19% turystów mniej
Normalizacja w branży najwcześniej w 2022 ...
więcej >>>

2020-03-22
Islandia: 364 tys. mieszkańców
Wzrost liczby ludności wyspy o 2% ...
więcej >>>

2020-03-20
Stena Line: koniec linii Frederikshavn – Oslo
Likwidacja po 40 latach działalności ...
więcej >>>

2020-03-19
Wyspy Owcze: paraliż komunikacyjny
Koronawirus na archipelagu ...
więcej >>>

2020-03-18
Szwecja: zamknięte granice od 19 marca
Decyzja ostatniego z dużych krajów Północy ...
więcej >>>

2020-03-17
Norwegia i Finlandia zamykają granice
Złych wieści z Północy ciąg dalszy ...
więcej >>>

2020-03-16
SAS: wstrzymanie większości lotów
90% pracowników traci zajęcie ...
więcej >>>

2020-03-15
Kopenhaga: wstrzymana uroczysta zmiana warty
Królewscy gwardziści dowożeni autobusem ...
więcej >>>

2020-03-14
Covid-19: Dania zamyka granice
14.03-13.04.2020 lub... dłużej ...
więcej >>>

archiwum wiadomości  

2020-01-22

Bornholm: nowa strategia marketingowa

Destination Bornholm planuje 5% wzrostu

Bornholmska organizacja turystyczna Destination Bornholm ogłosiła swoją strategię marketingową na lata 2020-2023. Głównym celem jest zwiększenie liczby noclegów o 5% każdego roku. Aby to osiągnąć, planowany jest rozwój oferty posezonowej, w tym turystyki zimowej, która do tej pory miała niewielkie znaczenie. W szczycie sezonu, przypadającym na duńskie wakacje, czyli w lipcu i w pierwszej połowie sierpnia, zwiększenie liczby noclegów jest wyzwaniem, gdyż baza noclegowa zbliża się wówczas do swojej maksymalnej pojemności.

Bornholm będzie stawiał na aktywność, stąd wiodąca rola outdooru – nie tylko turystyki rowerowej, z której jest już szeroko znany. Poza tym istotną rolę w promocji wyspy ma odgrywać dziedzictwo kulinarne, kultura i sztuka („wyspa artystów”) oraz tematyka środowiskowa.

Głównym rynkiem, do którego będzie adresowana oferta, jest rynek krajowy. Poza tym Destination Bornholm planuje prowadzić działania zmierzające do przyciągnięcia większej liczby gości z Niemiec, Szwecji, Norwegii i Polski. Nasz kraj po raz pierwszy od dłuższego czasu pojawił się w gronie pierwszych czterech rynków zagranicznych, z którymi bornholmczycy wiążą nadzieje.

Turystyka jest wciąż zyskującą na znaczeniu gałęzią gospodarki na wyspie. W 2010 r. Bornholm odwiedziło 528 tys. turystów, podczas gdy w 2018 już 624 tys. W 2014 r. przychody z turystyki wyniosły 1,9 mld DKK, a w 2017 było to 2,6 mld DKK.

Do organizacji turystycznej Destination Bornholm należy ponad 550 podmiotów, reprezentujących różne branże związane z szeroko rozumianą turystyką.

Serwis Destination Bornholm: www.bornholm.info

Informacja: Maria Tuniszewska – Ringby, Rønne (Bornholm),
e-mail: mtr (at) bornholmsmuseum.dk, tel. +45 56 95 07 35, www.bornholmsmuseum.dk

wcześniejszy news archiwum wiadomości

  © 2002-2019 by PCIT TRAMP, Szczecin      Opieka techniczna: IKSik.net
Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu umożliwienia składania zamówień oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.